29.11.2013

NOWA HISTORIA? (W A Ż N E)

Hej wszystkim:) Dawno mnie tu nie było i bardzo mi miło, że jeszcze nie zapomnieliście o tym blogu. Przychodzę z w sumie dobrymi wieściami, choć niektórym może być... przykro?
Jest to mój pierwszy blog. Nawet nie macie pojęcia, jakie szczęście daliście mi tymi 43 500 (ponad) wyświetleń, prawie 250 komentarzami i 15 obserwatorami. Jest to dla mnie ogromny sukces, nie myślałam, że tyle tutaj osiągnę. Dla niektórych to śmieszne, ale dla mnie jest to naprawdę wiele. Zżyłam się z tym opowiadaniem, postaciami, a najbardziej z Wami! Jednak muszę przyznać, że już męczy mnie to pisanie, ta historia jest niedopracowana, akcja w pierwszej części działa się zbyt szybko, wiem, ale to dopiero początki, każdy kiedyś zaczynał, prawda?:) Więc niestety jestem zmuszona zamknąć tego bloga i źle mi z tym, że go nie skończę. Nie dam rady, naprawdę, wybaczcie mi, proszę.
Nie znaczy to, że kończę swoją przygodę z pisaniem! Co to, to nie! Haha. I właśnie dlatego chciałabym Was zaprosić na nowego bloga o Justin'ie. Według mnie historia jest ciekawsza, bardziej dopracowana. Oto ono:


(klik w obrazek)

Clarissa jest dziewczyną, która uwielbiała wszelkie rodzaje zabaw. Domówki, imprezy, kluby nocne. To był jej świat. Jednak zdarzyło się coś, co zupełnie zmieniło jej patrzenie na codzienność. Stała się własnym przeciwieństwem. 
Po roku jej przyjaciołom udało się namówić dziewczynę na jedną z domówek. Jeszcze wtedy nie wiedziała, że przez tę jedną noc, jej życie jeszcze bardziej się skomplikuje...




Mam nadzieję, że Was zaciekawiłam i zostaniecie ze mną na tym fanfiction. 
Bardzo mi na tym zależy:)

Jeśli tak, proszę, zapiszcie swoje username w zakładce "Informowani" na nowym blogu.
Będę mogła Was dzięki temu na bieżąco informować o nowych rozdziałach.

To tyle ode mnie. 

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

nieeeee zniszczyłaś mi życie

Anonimowy pisze...

Trochę się zawiodłam :/ Bardzo lubiłam to opowiadanie. Każdy nowy rozdział budził we mnie nowe emocje. Był naprawdę niesamowity. Zdziwiłam się jak się dowiedziałam że to twoje pierwsze opowiadanie. Było fantastyczne. Oczywiście zacznę czytać nowe opowiadanie, ale to nie to samo. No trudno...